Allt möjligt

Hej i dag började dagen med att jag o barnen sov till 8,15 barnen vaknade en kvart senare.
Mamma kom o va barnvakt åt Hugo, för jag skulle på babymassage med Max.
Medans jag o Max va på massage så lekte mamma o hugo ute sen började det regna o de åt glass, Hugo vill inte ha chokladsås han ville ha JA HÅLL I ER, höll mpå att spy när hon berättade han åt glass o ketchup BLÄÄÄÄ
men han gillade det.

Mamma åkte hem när vi kom jag gjorde lasange mina småsyskon kom o åt, sen slingade jag min lillebrors hår blondt färgade hela håret brunt i går på han ,blev skit snyggt.

Johan kom o hämtade Hugo han ska sova där i natt.
Så jag åkte till mina föräldrar chjälpte dem o städa i firman.
damm damm host host.

Nu sitter jag vid datorn hos dom o ska väcka Max o ge han lite mat.

Fan jag år så uttråkad vill ha något att göra eller ha sällskap.
ENSAM
Han ju Max men han svarar ju inte så jag förstår.

I morgon blir det att kolla på HV se om man får sällskap då.
Ikväll blir det kanske Talang eller något.

Ha det gott alla
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0