Hej nu har jag varit dålig på att skriva igen

Hej

Bilderna från dopet får vänta lite till för min moster har dom o jag har inte träffat henne ja är så nyfiken på bilderna.

I dag så har jag o Max varit i stan o köpte grejer till han
HJan fick två guldhalsband så jag lämnde tillbaka ena o köpte en brandbil i trä med en gubbe för 700:- på Krakel, sen 2 body o ett par jeans från Name it ca 350:- på 1Klass och sen en napphållare för 99:- och Bokstäver till vagn mobilen MAX <3 ca 200:-

Ska ta lite bilder på det.
Nu sover alla utom jag här hemma är även hundvakt åt systerns hund Bono hon är ute på 25 års fest fast nyckter heja Sofie bra gjort.

Nu ska ja fixa lite med bilder.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0