Mys pys dag med mina pojkar.

Hej på er alla
I dag så körde vi nya bilden till Hugos dagis men gick sen när jag skulle hämta han , man vill ju köra lite nu när man har ny bil.
I går hjälpte min lillebror mig att byta lampa på bilen.
Jag dammade putsade rutor dammsög o tvättade bilen så nu är den fin.
Och Björn kom ut i går bjöd på god thai mat mmmm det var gott.
Johan kom ut sen vi kollade på wallander arvet det var helt ok.

Idag så har jag Hugo o Max varit ute fast det har regnat. Hugo har lekt i sandlådan sen åt vi mellanmål ute.
Sen har vi lekt innen när det började ösregna vi har suttit o myst i soffan o läst ett 10tal böcker.

Nu sover mina älskade barn ni är mitt allt <3
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0