TÄVLING vinn ett halsband hos Lallaschinedesign




mammmamia

Nu har jag min första tävling här på bloggen. I samarbete med Leilla som driver lallaschinedesign har du chansen att vinna ett valfritt halsband. Här finns ett brett sortiment utav handgjorda smycken till kanonpriser.

 För en lott:
 Gå in på lallaschinedesign & titta på hennes sortiment. Du bestämmer vad ditt pris blir om du vinner ! (gäller alla halsband i hennes webbshop) kommer säkert komma upp nya smycken också. Skriv här i en kommentar vad du väljer om du har turen att vinna. Glöm inte att lämna kontaktuppgifter så som namn & mail.

 För två lotter:
 Skriv om tävlingen & länka hit & till lallaschinedesign i din blogg. Kontrollera så att länkar funkar. Klistra in direktlänken dit här i en ny kommentar. Kontaktuppgifter ska lämnas även här.

 Tävlingen pågår från den 10/8 till den 31/8 kl 23:59 ! Vinnaren kontaktas dagen efter via mail & presenteras sedan i bloggen Lycka till Kramar Mia


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej jag vill va med och tävla.

Om jag vinner vill jag ha halsband H2s

2010-08-12 @ 10:45:16
Postat av: Maria

hej jag vill gärna tävla, vilka snygga smycken kan inte bestämma mig, men om jag vinner får ja bestämma mig vilket jag vill ha

2010-08-15 @ 21:56:23
Postat av: Carran

Sjukt snygga halsband allihop, men H4s är ju en klar favorit! Brukar inte ha tur i tävlingar och spel, men håller tummen...:)

2010-08-15 @ 22:01:26
URL: http://madebycarran.bloggspot.com
Postat av: Anna mamma till oskar

hoppas på tur.

skulle vilja vinna Ö1 till min syster dotter som älskar änglar

2010-08-16 @ 14:22:19
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: B-M

Hej jag vill gärna va med och tävla

skulle nog vilja han H1 i så fall om jag har turen att vinna

2010-08-18 @ 15:03:46
Postat av: Vickan

Jag vill självklart också vara med och tävla, helt fantastiska smycken! Skulle isåfall vilja ha ett H2s tror jag.



kram!

2010-08-31 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0