Jag älskar tävlingar, tävla hos neccin.blogg.se

Tävling





"Jag tävlar om ett valfritt laptop-skin från laptop-skydd.se hos Sara, tävla här du med!"

Jag vinner ju aldrig någonting så jag testar på lite olika tävlingar, och ser om turen vänt.
Jag skulle behöva ett sådant här skydd för man har två små barn hemma som gärna vill använda datorn :).

Kommer ihåg för ca 7 årsen då vi hade fest och våran kompis tappade en öl över våran nya bärbara dator så den funkade ju inte sen, och han sa att han inte hade gjort det, och det skulle bli jätte dyrt om vi tog det på våran försäkring, men en annan kompis var så snäll och tog den på sin istället ojoj, men va f*n lite kan man ju fuska, historien va ju sann fast en annan person :)

Kom igen tävla du med
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0