Följ mig o min viktminskning nu o se om jag når mitt mål.....

Hej Nu har jag bestämt Mig att gå ner till min målvikt......
Väger nu 68 ska gå ner till 60 men helst under 58, men får se man blir nog inte som man va innan när man varit gravid 4 gånger men men hoppas hoppas att det händer något på vågen.

Jag ska nog sluta amma nu Max vill ju inte äta på mig så nu på tisdag sätter jag igen dagen efter Hugos 3 års kalas.

Min lillasyster ska också försöka hoppas vi kan stötta varandra.

Mina mål som jag ska göra för att gå ner.


Hittade en våg med min målvkt :)


1. Dricka drinkar nutrilett har för 16 dagar vet inte om man kan orka så många dagar men ska försöka.
2. Dricka mer vatten än vad jag gör nu, dricker ju bara vatten men ska dricka MER.
3. gå ut och gå så ofta som jag kan har ju ingen syskon vagn o Hugo kan ju inte stå på ståbrädan i nån timme blir lite jobbigt för han.
Men jag kan gå på tis,ons och torsdagar då Hugo är på dagis har en runda som tar ca 1 timme om jag lämnar han på dagis först kan ju gå den rundan innan jag hämat han med :)
Ska försöka träna på gymmet med mamma på tis,tors och söndagar om barnen har tålamod att vara med.
Sen när jag inte äter drinkar mer att jag äter var tredje timme men lite mindre portioner.

Nu f*n ska bebishullet bort o jag ska bli Slank finare i min kropp.

 

Nä nu är lilleman hungrig ha det gott alla

Kram Kram

Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0