Fullt upp....

Hej hej hoppas att allt är bra med er alla.
I dag så sov jag o barnen till 8  det va skönt.
Gick upp o åt frukost och badade Hugo.
Max åt gröt till frukost han bara älskar det.
Har hjälp barnens pappa med en sak i dag som tog flera timmar, men skönt att ha det gjort nu. Hoppas att det blir bättre :).

Hämtade även min nya telefon som ja knappt haft en månad som har varit på lagning. SÅ skönt att ha sin telefon igen :)

När ja kom hem så gjorde jag mat till barnen Mamma hade varit barnvakt medans ja va iväg.
Sen så bakade jag o Hugo tills hans kalas på Måndag då han blir 3 OjOj vad tiden går fort,

Har tagit bilder men är för trött tror ja för att lägga ut dom.
Och nu sover båda barnen jag har ätit gratinerad Hummer o havskräftor och min egen skagenröra till kvällsmat, har bild på det med i min kamera men orkar inte lägg in dom i datorn kanske får bli i morgon.

Skulle behöva åka till stan o köpa matta för min ny soffa kommer på tisdag sen skulle ja behöva ett soffbord med,
Kommer bli skitsnyggt :)
Längtar men längtar mer till Hugos födelsedag:)


Mattan jag ska köpa.
men får köpa 2 för den fanns inte stor storlek som jag vill ha.
Älskar Grönt....

Om man skulle ta o sova lite
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0