Shoppat till barnen...


Va i stan med Max i dag o skulle handla något till mig.
Men det blev som vanligt köpte till barnen.
Inte kul att köpa till sig själv när man ska gå ner 8 kg till.
Har gått ner 2 kg nu på 2 dagar :)

Här är bilder på vad jag handlade idag.
Använde presentkorten från gratisbio med.







Till Max en jeans Jacka som han kan ha på sommar kvällarna och på sensommaren hösten.
En grön mössa med äpplen på för den jag beställde va förstor,
Sen en solhatt en lika dan storebror har men Hugo har en brun.
Köpt på Lindex



Lite till Hugo med 2 st t-shirts ett par shorts och 3 par mys byxor.



Här är Mössorna jag beställde på nätet
Från made by carran.
Snygga va....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0