Sluta amma ????? :(

Max vill inte äta på mig mer :(

För ca 1 mån sen när jag mådde dåligt så försvann ju lite av mjölken o max gick inte upp som han skulle o fick börja med ersättning också o han har gått upp bra nu, så skönt, jag ammar varje gång innan ersättning men de senaste dagarna så blir han jätte arg när ja ger han bröstet så han får bara på flaska, men jag försöker, han fick även sin första smak portion för 3 dagar sen o han älskar det, potatis men gröten bara hugger han i.

Vet inte hur jag ska göra.
Han blir ju skit arg när ja ger han bröstet för det dar ju en liten stund innan det kommer något vill ju amma, men inte så kul när han vill att maten ska komma snabbt, så man kanske får sluta ändå :(

Men då kan jag ju börja hård träna banta har ju ca 10 kg som jag ska bli av med :)

Får ringa BVC o kolla lite med dom med.

Nu ska jag sova natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0