Soffan är här :)

Nu har bergmansmöbler kommit o levererat min nya fina soffa:)
Men nu får jag köpa nytt soffbord istället, det gamla kostade ju 6000:- men det var alldeles förstort.
Får se vad man kan hitta för litet.
Pappa skulle gjort ett i sten då han äger Jönköpingsstenhuggeri.
Men det blir nog för tungt för mig att bära.

Lägger ut lite bilder på min nya soffa kolla in vilka fräcka kuddar jag hittade och en jätte mysig len pläd.
Gott Gott nu kommer ja sitta skönt.
Hoppas inte Max spyr ner den.








Kram Kram
Mia


Kommentarer
Postat av: Vickan

Var har du köpt kuddarna?? Jättesnygga!!

2010-05-18 @ 12:11:39
Postat av: Mammmamia

Hej vickan köpte dom på bergmans möbler 450 :- st tror ja de kostade men ja fick båda för 200:- ca för att jag tykte att ja kunde få lite då jag köpte en soffa för de pengarna som ja la. så då fick ja de billigare, skitsnygga ja som älskar grönt,

Funderarn ju på att köpa den mattan ni har med kram

Kram Mia

2010-05-18 @ 14:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0