Banta ihop?

Nu får jag skärpa mig, Nu börjar jag bli trött på det här, under nån mån har jag gått upp 3 kg.
Måste ändra på det här.
Vill eller ska gå ner ca 13 kg till.
Tänkte börja den 16/8 med att ta tag i vikten men man kanske ska börja tidigare.
Känner att jag inte är bekväm, magen känns uppsvälld sen har jag fått magkatarr o det är inte skönt, har även fått jätte gotte beroende.
Nån som vill hänga på att gå ner i vikt stötta varandra mm.
Hör görna av dig

Tänkte kanske dricka drinkar några dagar för att få en kick sen tänkte jag hoppa över vitt som bröd,pasta potatis mm.
Äta typ kött o sallad gå ut och gå varje dag sen ska jag börja träna mina föräldrar har ju ett helt gym.
Men är väl så om man har något så gör man det inte som med gymmet.
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0