Saltbadhuset i Skövde.

Vi var ju i Skövde på Arena som det heter.
Är badhus, bowling och gym i samma hus.
Vi skulle bada.
Va hur kul som helst, min morbror mina 2 kusiner som är typ lika gamla som mina barn och deras mamma Cinna va med.
Barnen älskade det till och med lille Max på 7 månader badade i den stora bassängen i flera timmar.
Rutchbanorna va roliga, den ena va det svart innuti va rätt otäck när man flög åt alla håll, en va bred där man kunde åka på ringar :) och den sista TURBO mmm det kan man säga vilken fart 4-5 sekunder tar det att åka ojoj säger ja bara vilken fast det va killades gott i magen :)

Sen gick vi å åt, tog hamburgetallrik va jätte gott tills jag tog en tugga som smakade nån konstig svamp.
Jo brödet var mögligt.
Jag sa till o då sa hon att jag skulle få en ny men vem vill ha en ny om man precis ätit mögel????
Vill du ha något annat då?
Nej jag vill ha mina pengar tillbaka, Johan pratade med dom sen så vi fick tillbaka det mesta av pengarna.
Fick lite ont i magen, men var väl tanken.

Vi fortsatte bada och hade trevligt, efter en stund blev Max så trött o somnade i min famn.
Vi gjorde oss i ordning för att åka hem, sen när vi skulle gå ut så pratade vi med dom i kassan där man betalar när man ska gå in o berättade om maten, hon sa att vi skulle anmäla det och sen gå ner till bowlingen som har hand om en del av maten, men vi köpte en glass först där vi fick mögligt bröd, då sa Johan att den tar vi för det mögliga brödet men han gick inte med på det så fick betala 10 :-
Vi gick till Bowlingen o de sa att det var tråkigt o att de tyckte de kunde bjuda alla på glass.
Vi ville inte ha pengarna tillbaka så, klagade väl mest på dåligt bemötande, men det fick vi inte där, vi fick pengarna tillbaka + gratis bowling i 1 timme, det var jätte kul.
Men min lilla kusin som blir 4 snart klagade på att hon hade ont i magen sen spydde hon 2 gånger och hon spyr än, fy blä.

Man fick inte ta kort på badet men här är lite bilder sen bowlingen.

Oj vad långt det blev jag gillar inte långa inlägg men det blev det hoppas att ni orkar läsa

Kram Kram
Mia

Lägger bilderna på en annan sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0