Sjukhuset

Hej har inte kunnat blogga något i dag än för pappa ringd o väckte mig, och bad mig följa med till djursjukhuset med deras hund.
Fick tid vid 15 men fick komma in på akuttid istället.
Så vi satt där i flera timmar ändå innan vi kom in och de röntgade henne och hon hade livmoderinflammation som vi trodde, så hon blev kvar där och ska opereras i kväll så pappa o mamma kanske får hämta henne i morgon eller i över mogon.
Hoppas att det blir bra nu hon är ändå 10 år Hitra.

Nu sitter jag hemma hos min mor o far.
Barnen är med deras pappa hos deras faster och hälsar på. saknar mina barn så, har inte träffat Max i dag för han sov när jag åkte :( klappade bara han på kinden innan.
Saknar mina pojkar, men snart får ja se dom :)

Kram Kram
Mia
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0