Vilken jobbig natt

Ja sa ju i går att Max o Hugo blivit förkylda jag blev det med men inte så farligt.
Max sover ju typ från 20-8 hela nätter men i går så vaknade han hela tiden.
Han va glödhet gav han alvedon nässpray sen tog ja näsfridan.
Men Max ville inte sova han har typ varit upp hela natten.
Han skrek mer när han låg ner så jag gick ut o hämtade vagnen så han kunde ligga upprätt med huvudet o det blev lite bättre.
Är väl säkert öroninflammation igen, han hade ju det för knappt 2 mån sen.
Men jag har fått tid hos läkaren kl 10. så hoppas de hittar vad som är fel, för han gnäller alltså aldrig annars, inte när han hade ont i öronen o 40 graders feber sist.

Så fatta om jag är trött JA



Kram Kram
Mia


Kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

hoppas det blir bättre =(

2010-08-19 @ 09:05:04
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: mammmamia

Tack

2010-08-19 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0