28/2 -10

Idag är minstingen Max 2 månader oj vad tiden går fort.
Sen är det 2 år sen vår Hund Rocco gick bort sakanr dig så loppa.
Sen har jag namsdag med.

Idag så åkte jag hem till mamma o pappa de åker till kina i morgon så jag ville hälsa på dom lite, sen hjälpte mamma mig att fixa det sista på dop korten och skrev ut dom, så nu var dopkorten klara jippi...

Vi åkte hem och åt sen gick vi ut hela familjen o lekte i snön och jag gjorde en liten snögubbe hihi det var längsen.

Nu sitter vi alla i soffan o slappar efter mellanmålet.

Ja käner mig fortfarade så duktig att jag låtit bli sötsaker jag är inte ens sugen jag klarar mig på morötter o frukt om jag blir sugen sen är alltid ett kanelknäckeröd gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0