Gör ont i mig

Är lite nere nu i kväll är ledsen och det gör ont i mig.
Jag saknar min lille son Lukas så mycket.

Och jag tänker på vad som kan hända mina andra barn osv, det gör väl alla nån gång.

Men jag försöker att hjälpa andra som är sjuka,
Jag är blodgivare och jag har anmält mig nu till tobias registret där jag blir stamcellsgivare.
Vad finns det mer för grejer man kan göra, och jag donerar bort mina organ om jag dör.

Så hjälp andra du med och anmäl dig

http://www.tobiasregistret.se/

som först nu somnade Hugo, det går ju inte ens åka iväg med bilen då somar han och då går det ej att lägga han.

Kom på nu skit också, skulle ju hämtat ut mitt paket från Buzzador i dag mitt paket har ju kommit med massa drikki i :)
Hoppas att Max gillar det, Hugo hatade det som liten men några mån efter jag fick det med han så älskade han det och då hade jag gett bort alla.

Ska nig lägga mig nu, ha det så gott alla

Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0