Hej kära bloggläsare

God kväll på er.
I dag så har jag o Josse o våra älskade barn varit och badat på attarpsbadet hela dagen va riktigt skönt, men för varmt för det fanns ingen skugga nära vattnet så va lite svårt med Max.
Hugo va helt vild hoppade o dök från kanten :)

När vi kom hem så fick mina barn vara inne i skuggan lite, men Hugo smet ut till sandlådan sen.

Nu sover mina äslakde barn se om det blir bad i morgon med.

Och i morgon fyller min äslade syster 30 år Stort grattis Jennie
ska nog på fika dit i morgon.
Men på förmiddagen ska vi bada med Josse o barn igen, men Max får va med sin pappa om vi åker till attarp igen finns ju ingen skugga o han badar ju inte ändå..

Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0