Massa bilder från Liseberg

Nu har vi varit hemma nån timme har precis ätit blev fläskfile egen klyftpotatis med färsk timjan och sallad mm det var gott.

Vi har ju varit på Liseberg hela dagen men barnen och deras pappa, syster Sofie och hennes kille Micke och sen Björn.
Sen kom Syster Jennie med barn och man och hans kompis Peter och hans son.
Var en jätte trevlig dag, trots allt regn.
Men blötast var jag i slutet då jag åkte flumeride jag blev dyngsur och även min systerson Jocke blev jätte blöt :)

Kram Kram
Mia




Johan Hugo o Björn





Markus Peter och systerbarn och Peters son

Syster fular sig



Jag barnen och deras far



Tutar det om man trycker på näsan tro


Sofie och Micke




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0