Japp jag är avundsjuk......

Idag har min stora syster köpt en Systemkamera och JA jag är avundsjuk vill med ha en, men jag har ingen dålig
kamera heller...
Är en Canon Systemkamera Eos 550D som kan filma i full HD med.
Systemkamera Eos 550D med EF-S 18-55/3,5-5,6 IS

Systemkamera Eos 550D med EF-S 18-55/3,5-5,6 IS

Min kamera är en
FinePix S6500 fd.
Är helt nöjd med den, men vore gott att ha en filmkamera i med och sen om man vill förstora bilderna mer så är inte min lika bra som hennes nya.
Hoppas man kan bli rik så man kan köpa sig en fin kamera.
Min kostade nog mellan 5-7000 ny.



Kram Kram
Mia


Kommentarer
Postat av: Jennie

Den ÄR grym med kan jag lova! Vilka jävla bilder!!! O då har jag bara kört på auto än ju. hihi Du måste prova!

2010-07-07 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0