Linda Rosings barnsäng = min :)

God morgon fick ett fint mail när jag vaknade :)
Jag var inne på Linda Rosings blogg för nån vecka sen och där hade hon en tävling där man kunde vinna hennes son Keans säng, och den tävlingen va i maj, så jag var typ säker på att den inte fanns kvar.
Men jag mailade henne i alla fall.
Och frågade om den fanns kvar.

Detta fick jag i natt.

Hej Mia!

Den tjejen som vann sängen kom aldrig och hämtade den, därför är den din!
Vi är bortresta from Sönd-torsd, så om du vill ha den kom på Torsdag kväll...men då måste du få låta mig filma dig (eller den som hämtar sängen):-)!
Kram Linda


Wow häftigt va :)
Jag blir bjuden hem till Linda i hennes lägenhet med ;)

Här är tävlingen men jag kan ej se video inlägget längre och jag kommer knappt ihåg hur sängen såg ut.
http://kanal5.se/web/rosing/blog/-/blogs/tavling?_33_redirect=%2Fweb%2Frosing%2Fblog%2F-%2Fblogs%2Farchive%2F2010%2F5%2F-1%3F_33_tag%3D%26_33_delta%3D5%26_33_keywords%3D%26_33_advancedSearch%3Dfalse%26_33_andOperator%3Dtrue%26cur%3D5

Har mailat henne om bild med, så hoppas hon skickar en på sängen.

Men nu problemet, jag har det inte så gott ställt för tillfället så om det finns nån godhjärtad där ute som vill sponsra mig med en resa till Stockholm vore jag glad :)

TACK SNÄLLA LINDA


Kram Kram
en glad Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0