Så j*vla förbannad.

Blev så arg på badet i dag, va en utländsk familj som stökade jätte mycket i vattnet o lekte med en flyt leksak o tryckte ner varandra under vattnet, sen släppte dom den för de bråkade, då tog jag den till Hugo då försöker hon slita loss den när Hugo sitter på den,
då sa ja vad gör du?,
hon: ja hade den,
Jag: nej du bråkade med honom och du höll inte i det, o hon va katig,
Hon: ne ja hade de
Ja: nej nu har vi den.
Hon: OCH
så jävla katigt sagt,
Jag sa då jag kan väl få ha den en min till min son hon va nog ändå 10-13 år.
Och nån min då.
blir så arg, sen senare samma familj,
de kommer o doppar sin lilla bebis mindre än Max kanske mellan 3-5 mån i vattnet fötterna lite o sen mer o mer ungen bara gallskriker, o hon hade blöja o kläder, de tar av kläderna o skrattar o doppar henne mer, o stackars barn bara skriker.
Hon vill ju inte hör ni inte, blev så ledsen o arg stackars liten, den skriker ju för att säga att den inte vill, sen går dom till en mindre pool mycket kallare o doppar hela ungen under vattnet o den skriker bara mer o mer.
Jag o Josse blev så arga, gjorde så ont i hjärtat, lilla tjejen.
Ville bara ringa polisen o anmäla, vet inte om man kan det men barnet ville inte, men de fortsatte säkert i 15 min eller mer, sen när de tog upp den i en handduk sen så blev den lungnare, vi bara glodde på dom, att de inte fattade att deras flicka inte ville....

Nu ska ja lägga mig blir mer bad i morgon, kollade på film nyss halva i skuggan av värmen med snyggingen Joel kinnaman han är ju så bra skådis med, han skulle man träffat :) drömma kan man ju hihi
avundsjuka på er som träffat honom o kanske kramat, mm :) hahah


Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0