SOL SOL

god morgon på er.
Solen lyser i dag härligt.
I går fick min vän en dotter en söt Freja.
Stort grattis Vickan med familj så glad för er skull....
Längtar tills jag får se sötisen.
Min andra vän fick också en dotter en Noomi den 11 juni skulle träffat dom i dag men får bli till helgen istället, längtar.
Jag blir så sugen på en till när man ser alla bebisar, men jag blev sugen på en direkt efter Max kom, jag älskar ju att vara gravid med, förutom oron över att något kan gå fel, som när vi förlorade vårt första barn Lukas tex.
Mamma saknar dig min älskade ängel Lukas.

Vad ska man hitta på med barnen i dag då?

Har fortfarande inte hittat på något nytt bloggnamn hmm vad ska ja döpa om mig till :)
kom med förslag.

Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0