Syster Jennie 30 år

Grattis storasyster Jennie på 30 års dagen.

Jag, Jennie, Josse &våra barn utan min lille Max va på badet i dag så skönt.
30 grader varmt ute i dag man kan ju kalla detta mer än sommar :)
Max har haft en mysdag med sin pappa de har inte varit själva så länge innan och jag har inte varit utan min plutt så länge nån gång, så hat myst med han nu i kväll...

På badet så bestämde vi att vi skulle ut och äta på kvällen för att fira Jennie.
Så vi åkte och åt på China Palace vi tog ongolisk buffe och barnen hamburgetalrik.
Vi hade bara med oss våra stora barn och först tappar Jennie son Jocke ett glas i golvet sen 10 sekunder senare min lille Hugo haha...
Vi blev nog portade där i från :) ne men det var mycket väsen:)


Här kommer lite bilder från kvällen.


Min Hugo sen Jennies Jocke och Josefines Oliwer

Jennies söta Isa


Josefine & Jennie


Hugo o Jocke

Hugo Jag Mia och Oliwer och hans tunga :)

Jennie med hennes busungar som inte vill va med på bild

Hugo o Jag


Jocke & Hugo äter glass

Isa

Hugo o jag fular mig

Jocke


Jennie Isa Hugo Jocke Oliwer o Josse

Oliwer Hugo Jocke o Isa

Jocke Hugo o Oliwer

Å så fina underkläder.
Fanns jordgubbar med va det som de tittade på.

Jag när jag kom hem inte lätt att ta bild på sig själv får ju alltid en stor näsa när man tar närbild....



Jag fular mig med en blöja på huvudet, man blir ju lite knasig efter 3 dagar ute i stekande sol i mer än 30 grader.

Fjant...

Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0