Va det nån som gick på det?

Hi Hi skojade bara igår, Va så trött efter varit vakn i ca 20 timmar.
Vi åkte ju 5 på morgonen kom till Göteborg åkte Stena Line till Danmark


Vi parkerade i Fredrikshamn och gick till Scandic hotell där vi gick till The Reef ett super häftigt badställe.



Rutchkanan va det häftigaste jag varit med om av rutchkanor då :)
Efter gick vi på restaurang och god så god mat.
Sen bar det av till palmstranden ( mina bilder sen igår)
HiHi gick nån på det?
Åkte till lite affärer sen åkte vi på båten igen och åkte hem.
Sen åt vi hemma i Sverige igen.

Visst har danmark dålig asfallt på vägarna och gångvägarna,
Och det har dom haft i många år, när jag var liten med.

Är trött än.
Får se vad vi ska hitta på i dag.
Ha det gott
Kram Kram
Mia


Kommentarer
Postat av: J

Jag gick inte på det ;)



"Ar ju utomlands så Darfor funkar det inte med prickar over aao :)"



I förra inlägget, du glömde ta skriva a istället för å :) Ä brukar vara enklare att skriva än å :)

2010-07-20 @ 10:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0