Vilken härlig dag, nanananana..

God morgon sovit så gott i natt, Max somnade 20-20,30 eller något men Hugo somnade inte förrens kl 21,30, men de sov båda till kl 8 och Max har inte vaknat nån gång i natt, skönt att han inte äter på nätterna peppar peppar, han åt inte i går natt heller.
Mammas stora bebis :)

Nu sitter Hugo och kollar på Alfons Åberg och Max går runt i gåstolen, han tycker den är jätterolig, vi hade ju ingen till Hugo eller jo ibland lånade mammas som ja o mina syskon hade när vi var små, lånar den jag har ju av josse här är hennes blogg.
 http://josefineplustvabusungar.blogg.se/?tmp=05223604

Vad ska man hitta på i dag då?
kankse åka och bada.
Men man fikar ju så mycket, jag gick upp 2 kg på några dagar fikade ju mycket igår med men nu har jag gått ner till det jag har vägt som minst nu 66,8 kg om man skulle börja käpma på så man kommer till 60 i alla fall vill gå ner till 56-58 där nånting¨.
Oj kollade mitt bmi nu jag kan gå ner till 49 kg utan att va underviktig jag vägde 48 för 9 årsen :)
Och nu ligger jag på gränsen till övervikt, jaja fick ju barn för 6 mån sen.....

Tänk om det var enklare att gå ner skulle så gärna vilja ha en snygg kropp synd att man inte kan trolla sig till en..:)

Om man skulle köra på drinkar några dagar igen men är ju så svårt jag är ju ett sånt matmonster, men kan ju köra någon dag i alla fall för att komma igång lite igen, sen får jag väl sluta äta potatis pasta mm och bara äta kött sallad mm...

skulle vilja ha en platt mage snygg rumpa smala lår...

Hittade en gammal bild på mig innan jag fick barn, men vägde mer än 48 då men va nöjd med mn kropp..

Tänk om man såg ut såhär nu hade varit skönt.

Här kunde jag sitta utan att magen hänger över, inte ens ett veck på magen...


Kram Kram
Mia


Kommentarer
Postat av: fanny

ja =) Jag går inte heller ner i vikt. totalt omöjligt för mig :( ändå fick ja min son för över 1 år sen. ha de fint

2010-07-07 @ 17:13:14
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0