Feber och trevlig midsommar...

Trevlig eller Glad midsommar eller vad man säger.
I dag ska vi till min syster och fira man måste ju för barnens skull, annars kan det kvitta för mig.
All stress  med matt blommor midsommar stång kransar mm...



Ja ja vad gör man inte för sina barn.

I natt fick Lilleman Max feber igen efter 2 dagar utan. Undra vad det är som inte ger med sig eller som sitter i kroppen.

Jag fick höra i går att jag ser ut som en mulatt i ansiktet är mycket brunare där och på händer armar än övriga kroppen hahah ser roligt ut.

Igår så va vi med vänner på stranden igen o badade, så mysigt.
Sen åkte vi hem för att fixa påtomten som vanligt igen.
Och i helgen blir det nog till att fixa ännu mer i trädgården och sen rensa i förrådet har ju så mycket skit. Man skulle haft en garage loppis....

Trevlig midsommar på er
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0