Feber

Hej i går va vi hos syster hela dagen va ute och gick med barnen i vagnarna i 1 timme kom tillbaka och åt.
max va varm och tempen på 37,8 så gränsen till feber, så han fick alvedon.
Sen gick vi en 30 min till så skönt gick i bikini så hoppas man blir lite brun.
Men vad låg mitt på stigen i skogen då?
Jo herr Huggorm och han vägrade flytta på sig, Jennies hund Milo sprang in i den o den slingrade sig på hans ben men bet ej vilken tur, sen ringlade den iväg.

Vi åkte hem sen fixade i trädgården vattnade vår kommande trädgård har kommit lite gräs nu :)
Max va lite gnällig Johan gav han alvedon och han hade 40 graders feber stackaren, så varm.
Han åt lite dåligt med, men hos Jennie åt han banan för första gången och åt en hel.
Han sov rätt bra ändå och jag o barnen sov till 10 i dag fast Max åt några gånger och fick alvedon.
Hugo vaknade vid 6 o kollade på stora maskiner en stund. sen kom han igen och vi sov till 10 så gott.

Vi var hos läkaren i dag med Max tänkte om han hade öroninflamation, han har kliat sig så i öronen men det var det inte som tur va, bara förkyld så köpte nässpray till han.

sen åkte vi till ekohallen Hugo köpte godis sen tog vi en korv.

Skulle hämta ut 6 mån paketet man får av Libero men Lindex hade inte fått in dom, Skulmt att Libero skickar ut sådana när Butikerna ej har fått dom. fick jag gå i onödan men feber jag har 38 drygt i temp i dag och Max har ca 39.

I morgon ska jag hjälpa Pappa och Mamma och sälja skruvar, beslag färg hyllplan presseningar skruvar muttrar m.m. på BANKERYDS TRÄ på Lördag och söndag mellan 8-20  så kom om du behöver något.
*****ÄR JÄTTEBILLIGT*****

Se om man ska åka och hjälpa Mamma o Pappa lite.

Kram Kram
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0