Hej hej hallå

Hej på er, vilken härlig dag.
fast min termometer sprängs mog snart
53,3 som högst i solen....


Vilken tur att det är i solen på husväggen......
o inte i skuggan.

Idag har jag badat barnen Max har feber igen vad är detta????
Ska till BVC sen på 6 mån läkar besök så får fråga lite.
Snart kommer det mat till mig fån ICA handla 24 så smidigat att beställa från nätet så kör de hem till en. super smidigt....



Ska till bvc 14,15 sen kommer Hugos bästis Liam o leker lite.
O i kväll ska vi nog kolla på barnens nya kusin, som antagligen ska heta Tyra min flicknamn :( De hade bestämt Ellen först så hoppas de tar det :)
Men om jag får en flicka nån gång så gör det väl inget att kusiner heter lika dant.

Nu ska jag städa kylen innan maten kommer från ICA,

Ha det gott

Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0