Hej o godnatt

Hej hej
Nu har jag varit dålig på att blogga igen är knappt inne på dagarna är bara ute med mina äslakde barn i det underbara vädret, går i bikini o försöker få fin sommarfärg :)
Hugo storkillen badar i sin pool :) Max händer på min mage i bärselen.
I dag var vi på marknad det gillade barnen, Max bara sparkade i bärselen va så glad o va med o se allt, ser ju inte så mycket i vagnen.
Hugo åkte tåg som han älskar tåg o tåg en elbil med vagnar men men, köpte glass o helium ballong.


När vi kom hem så gallskrek Hugo hans blixten mcqueen ballong flög upp i himlen till bror Lukas som han säger, han blev så ledsen o sa att han saknade sin blixten ballong, Så vi flög lite drake istället.
Minn mamma kom förbi några timmar senare med en ny ballong men en utan luft för det fanns inga kvar på marknaden bara en som va trasig som hon fick, hon sa till Hugo att den blåst hem till mormor o morfar Hugo blev jätteglad :)



Nu sitter jag o kollar på ladder49 en bra film.
Letar efter en snygg bikini med men hittar ingen fin på nätet får åka till stan nån dag.
Om man ska börja med drinkar några dagar igen vill få bort allt fett o tjockis magen lår rumpa sååååå trött på att vara tjock :(
har ca 8-9 kg kvar till min måkvikt,
Måste försöka nu men är svårt när man är matglad o godisgris eller gottegris som Hugo säger.

Måste köpa en ny bilstol till Hugo med inte lätt vad man ska ha.
Men ja ska ha en bakåtvänd han är 3 år och ska sitta bakåt några år till.
Fattar inte mig på vissa föräldrar som vänder sina barn tidigt för att de tycker det är smidigt eller för att barnet inte får plats klagar att det är för trångt, bättre det än att bli skadat tycker jag, SÄKERHETERN ÄR VIKTIGAST.......

Om man ska sova snart med kanske kolla klart på filmen först. Nu börjar den igen efter reklamen.

ser när ja skiriver nästa gång hihi varit lite dålig igen
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0