Idag

I dag så började dan med att lämna Hugo på dagis i miorgon är sista dagen sen har han sommarlov till slutet av agusti...
Gick till dagis sen fortsatte jag Max o Fanny promenaden + att jag sprang lite. ca 1 timme, när vi kom hem så tränade jag på en tränings dvd som jag har när ja nästan är klar ringer syster o frågar om ja kan va barnvakt åt hennes barn hon skulle till akuten.
Så åkte dit lekte med barnen byggde duplo ritade degade mm. Mamma kom o jag åkte o hämtade Hugo på dagis, Åkte tillbaka till syster så barnen fick leka lite är där nu med.
Hon har hört av sig o proverna visar bra men hon ska röntgas först få rse när hon kommer hem.
I dag har jag bara ätit sallad o kalkon o vatten, Men jag är sugen på något sött hela tiden blir galen :( gahhhhh-

Nä nu ska ja leka med barnen
Kram Kram
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0