Mina Älskade Pojkar Saknar dig Lukas

Hej
Idag började jag o barnen dagen men en promenad med syster Jennie o hennes barn i sommar värmen.
va andra dagen jag gick med den nya vagnen och jag gillar den.
Jag har även en annan vagn till salu en syskonvagn brio äldre modell.

Sen så lekte Hugo med sina kusiner medans Max sov i vagen.
Syster Sofie lagade mat till oss.
Barnen lekte hela dagen, sen när de åkte hem så hällde jag upp varmt vatten i Hugos pool så han fick bada lite ute Max badede med och gillade det :)
Efter det så åkte vi till Bankeryd till Min äslakde son och Hugo o Max storebror Lukas grav och gjorde lite fint.
ÅÅÅÅ vad jag saknar dig min Älskade Lille Lukas varför varför......
Saknar dig så min son i år är det 5 år sen du lämnade oss.
Men du finns hos oss varje dag det vet jag och du finna i våra hjärtan tankar varje dag.
>3 Lukas <3
<3 Hugo <3
<3 Max <3

Nu i kväll har jag myst med barnen.
Älskar mina 3 fina pojkar.

Kram kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0