öroninflammation

Hopp då vet man varför Max har feber var o varannan dag.
Va ju på  mån läkarbesök med Max i dag då tog ja upp det att han har feber varannan dag typ och han hade 40 grader för nån vecka sen i några dagar, ha sa att jag skulle höra av mig till hälsan ett ställe för barn under 1 år
men sen kollade han öronen på Max o sa att jag inte behövde det han har ju öroninflammation, då fick man svar på det.
Det var ju skönt att få ett svar men stackars Max. Men nu äter han antibiotika o hoppas att han blir bättre.



Ska kolla på Hem till gården på datorn nu.
Ja jag vet det är jag o min farmor som tittar på det men jag tycker det är bra :)



Funderar på att göra en skagenröra macka om Max vill somna, han sov flera timmar i vagnen nyss ute, så han vill väl inte somna nu


Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0