Salvor


Vilken salva tycker ni bäst om till era barn?


Becur
Har köpt den ny som man sprayar blir som ett mousse.
Väldigt smidig om man inte vill klabba.


Bepanthen
Tycker jag är super funkar alltid, är nog bäst mot röda rumpor


Miniderm
Funkade perfekt för torrfläckar Max hade i ansiktet.
lätt att kleta ut.





Purelan
Superbra i början av amningen för söndriga bröstvårtor,
Hjälper jättebra.

Mary kay
Emollient night cream
Funkar bra till allt, hjälper även till att få sår att läka snabbare




Kommentarer
Postat av: fanny

tycker bepanthen är den bästa =)

2010-07-07 @ 16:22:06
URL: http://fanno.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag oxå jag köpte en precis :)

Kul att du hittade till min blogg.

2010-07-07 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0