Trött Trött Trött

Är så trött.
jag o lilleman har fortfarande feber :( Men vi har varit och hjälpa Pappa o Mamma ändå med utförsäljningen.
Gick ju jättebra och de tjänade en stor slant :)
Finns Skitsnyggt klinkers och kakel kvar och dom har ju även deras fina bänkskivor i sten Granit som de inte hade på utförsäljningen utan det de jobbar med.
Sten Jönköpingsstenhuggeri.
Hur snyggt är det inte med ett kök med köksbänkar i sten...

Nu sover barnen, ska lägga mig med så trött.
Får se vad det blir i morgon ska till tippen i alla fall.
Hoppas det blir fint väder, i morgon ska jag bara mysa med barnen.

Älskar mina pojkar så mycket
Älskade Lukas, Hugo och Max
Mammas Prinsar

Kram Kram
& God Natt
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0