Varit hos min syster i dag

Idag tog jag o baren sovmorgon till 8,30 det var så skönt
Vi åkte till min syster och gick ut en runda på 1timme drygt och rörde på fläsket.
De har köpt en ny hund så söt Molle heter han.
Hon bjöd även på god mat mmm....

Vi planerar även för ett 75 års kalas min lillebror fyller 20 jag 25 och storasyster 30 nu i juli så vi slår ihop det.
Ska bli kul tänkte ha en skaldjursbufe eller ett grillparty....

Nu sitter jag i soffan med huvudvärk funderar på att lägga mig.
Har haft sådan mensverk och det har jag aldrig haft innan har aldrig haft ont av det och blöder som bara den så kanske därför jag har ont i huvudet.

Vi höres
Kram Kram
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0