3 S = Stallet,Stan,Syster

Hej allihop.
Idag så började jag dagen med att mysa med mina pojkar de är det bästa som finns  <3
Sen lämnade jag store killen Hugo på dagis, sen åkte jag hem till mina föräldrar som nu är i Kina de kom fram kl 7 i morse, men deras bagage glömde de som jobbar på flygplatsen att skicka med planet, hoppas att väskorna kommer fram i morgon.
Hemma hos mina föräldrar Gjorde jag stallet sen lagade jag o min lilla syster Sofie mat åt våra bröder.

Sen Hämtade jag Älsklings Hugo på dagis plockade upp grannen syster Sofe så drog vi till stan.

JA känner mig stolt Jag köpte INGET bara mat till Hugo :)

Men jag vill hitta något fint till dopet men det får bli en annan dag.
Sofie hittade massa fint.
Dessa skor skitsnygga



Hade varit gott o kunna handla massa men man är ju inte super rik när man är mamma ledig, men vad gör det är mycket roligare o mysigare att va hemma o mysa men mina barn.
Men om någon har massa pengar över o vill ge mig lite så tackar ja inte NEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0