gjort allt möjligt i dag

Idag så började dagen med att ja lämnade Hugo på dagis.
Åkte hem och min kära kompis Stina o hälsade på och hon såg Max för första gången.
Men hon var tvungen att åka efter 30 min då dagis hade ringt o 4 st på hennes dotters dagis hade spytt.
men det var trevligt att träffa henne en stund.

Så jag åkte hem till mina föräldrar i stället o gjorde stallet mina bröder hjälpte mig att hämta vatten o körde max i vagenen så jag kunde gå bort med skiten o hämta hö.


När vi var klara så lagade jag deras snälla syster mat åt dom stuvade makaroner o köttfärssås.

Sen ringde stora syster Jennie o undrade om jag ville följa med till öppnaförskolan, har inte vågat åka dit med Max än men ja hängde med ändå, hämtade Hugo på dagis sen åkte vi till öf.
De hade jätte roligt.



Nu är ja hemma trött är jag Kära sambon ska laga mat nu o jag slöar i soffan med barnen,

Kanske blir en film i kväll för det går ju aldrig något på dumburken.

Jo mamma ringde också när vi var på öf.
De hade det bra deras väskor var nog på väg, o de åt kinesisk mat i går o japansk i dag, mmm.
de hade nog 20 grader varmt, det hade inte varit fel.

Nä nu ska ja mysa med mina pojkar

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0