Hej. allt möjligt

hej i dag så åkte hela familjen in till stan till preem och böt olja o filter på bilen i gör det själv hallen samt tvättade o fixade till fotfästet.
Där efter åkte vi o köpte lite till dopet, sen ville Hugo ha en Maxbox så vi åkte o åt där.
Ringde Johans pappa så vi hälsade på Pelle o hans bror Hampus fikade lite.
Åkte hem va ute o lekte hämtade ved. Och johan cyklade hunden Fanny sen tränade vi henne lite.
Gick in slöa framför tv o kolla på melodifestivalen JA de jag hejade på kom etta och tvåa :)
Har haft Johans lillebror Hampus på besök och vår vän Björn.
Hugo ligger o sover i sin säng och Max ligger jämte mig i soffan, om man ska ta o krypa ner i sängen o mysa med min lille, minstingen.

JAG ÄR EN STOLT 3 BARNS MAMMA ÄLSKAR ER

 <3 LUKAS<3  <3 HUGO <3   <3 MAX <3

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0