Mina fynd

Hej alla :)

Jag var ju i stan i går och på A6 för att hitta något jag kan ha på mig på dopet gick i 3 timmar utan att hitta något hittade bara en tröja till mig och lite kläder till Max.

Så jag åkte till stan i dag igen åkte till outcompany och vad hittar jag där jo kläder :) JIPPI
Och på rea med lkan det bli bättre :)

Här är klänningen och tröjan till handlat på out company



Tröjan är jätte tunn



Till Hugo

Jacka med lastbilar på och en cool grön tröja Name it


Och till Lille Max köpt på 1klass Name it






Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka snygga kläder, både till dig & Hugo :D

Hoppas allt är bra med dig!? :)

2010-03-13 @ 22:40:21
URL: http://malinquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0