Mys med mina pojkar

Hej.
Idag så har jag myst med mina älskade pojkar.
badade dom kollat på film lekt,mm
sen så gick vi ut i det fina vädret Max sov i vagnen jag o Hugo busade med Fanny (hunden)
När sambon kom hem så lekte vi alla ute sen så fixade jag bilden lite fyllde på luft i däcken, fyllde på servo olja spolarvätska m,m, i morgon ska sambon byta olja o filter på bilen hoppas att den håller många år till.

Har precis ätit skagenröra med bakpotatis
och sen ska jag äta lite godis o chips det har jag inte gjort på 3 veckor är så stolt över mig själv har gått ner 4,2 kg på 3 veckor nu har jag bara 12 kg kvar.

Hoppas att jag går ner dom till sommaren nu har jag ju bara ätit mindre jag har ju inte rört på mig, men när snön är borta då ska ja börja röra på fläsket.

nu ska ja slöa i soffan

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0