Öppnaförskolan i dag med

Idag så var jag med mina älskade barn på öf.
Min syster o hennes barn va med också var så trevligt o barnen lekte och sjöng mm.

Sen efter det så åkte jag hem till mia föräldrar skulle fixa iordning hos hästarna min kära lillebror Dennis skulle hjälpa mig men när ja kom till stallet var allt fixat TACK snälla Dennis, men jag fick gå med grepen efter han hittade inte vart hästarna hade kissat så jag tog det. vet ju liksom vart de brukar kissa ;)

Efter det så var jag en snäll syster åt mina bröder igen lagade mat åt dom.
Och efter det så skjusade jag min storebror till tandläkaren han skulle dra ut visdomstand så han fick inte köra hem han fick lugnande tabletter, så jag o barnen väntade i väntrummet så länge, det tog en timma men vi ritade lekte mm så det gick bra.

Nu kommer min lillebror hit ska slinga hans hår blondt.
Så får se hur det blir men det brukar bli bra när jag gjort innan, se om han går med på att jag tar en bild när han har sin slingmössa på sig i så fall lägger jag ut en bild sen :)

skriver mer i kväll
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0