Trött

Oj vad jag är trött, ska faktiskt lägga mig nu o klockan är bara 21.

Idag så va Hugo på dagis, jag o Max åkte till öppnaförskolan i bankeryd, va så trevligt så.
Jag började tova ull till ett sittunderlägg till vagnen blev nästan klar, sen ska jag göra fler vanliga sittunderlag, blir så fina.
Max sov hela tiden men han vaknade o åt pricis innan vi hade sång stund Max tyckte det var jätte kul när vi sjöng.

Sen hämtade jag Hugo älsklingen på dagis, och åkte till min mamma på hennes jobb, de kom ju hem från Kina i går. Hugo blev så glad.

Sen åkte vi hem Min lilla syster bjöd oss på mat pannkakor och ärtsoppa.
Tack Sofie

Min sambo kom hem vi gick in o städade lite, innan han skulkle träna hunden Fanny, jag o barnen åkte hem till mina föräldrar, Hugo o Max blev glada att se morfar o mormor :)

Hepp nu orkar ja inte skriva mer.

Natti natt sov så gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0