Vilken härlig dag

Hej alla ni som kikar in i min blogg.

Dagen börjar med frukost med min älskade lille Hugo, sen gjorde vi ordning oss till dagis.
Lämnade Gull Hugo på dagis, sen åkte jag o Max till öppnaförskolan, där ja tovade ull till sittunderlag gjorde 2st i dag, en med en lastbil till Max och en hjullastare till Hugo och förra veckan gjorde jag ett till vagnen med spöketlaban på, sen hade vi en liten sångstund och det var även en kille där och pratade om säkerhet i bilen, bra o intressant.

Efter det åkte jag hem till mina föräldrar o visade stolt upp det jag gjort :)
De bjöd även på god mat.

Åkte och hämtade Älsklings Hugo på dagis ha hade haft en trevlig dag på dagis.
Åkte hem åt lite mellanmål o myste med mina pojkar,

Johan (sambon) kom hem från jobbet.
Jag o Max följde med syster moster Sofie hon åkte till min kompis Sofie där hon gör sina naglar.
Kom hem Johan åkte till jobbet han fick jobba i kväll/natt med, Goa  extra pengar.

Jag lagade mat till mig o Hugo hemmagjorda klyftpotatis och morötter, stekt kyckling och sås mmm.

Borstade tänderna på Hugo ammade Max och sen så kliade jag Hugo i håret i soffan och nu sover barnen i soffan snarkande :)
mys pys.
Så nu har jag lite egentid Hunden sover på golvet med,
Så nu ska jag försöka igen o se om jag kan fixa till designen på min blogg går ju inte så bra men men tillslut löser det sig nog.

I morgonb ska jag o Max till Ica maxi o handla lite till dopet medans Hugo är på dagis.


Ha det gott Kramar Mia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0