- 1 kilo på 1 dag

Gött nu ska jag tänka mer på vad jag äter igen jag åt ju bara sallad och kött i några månader och jag gick ner 7 kilo på 4 veckor, men nu har jag ätit lite mer onyttigt.
Och sen har jag tränat på gymmet nästan varjedag i drygt 3 månader så jag har gått upp lite men hoppas att det är muskler, vi mäter oss på gymmet och jag har ju minskat mina mått och i dag ska vi mäta igen så hoppas på att dom har minskat.



Jag har ju skaffat mig sällskap  med ju jag är ju så rastlös på kvällarna när barnen sover och har tråkigt när man inte har någon att prata med så jag tog hem roddmaskinen från gymmet och den använder jag varje dag och ojoj vad den tar på rumpan har sån träningsvärk :) gött då vet man att det tar :P

Nä nu ska jag ta på den stora killen frukost och sen blir det gymmet med älskade storasyster och älskade vännen Stina.

Heja Heja vad vi är bra =D 



Kommentarer
Postat av: johan

trevlig kamrat du fått!! leR

2010-11-18 @ 14:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0