Njaaa

Hemkommen fårn Bion.
Hmmm lite besviken faktiskt, jag som var så glad över att jag blev rädd för en gångs skull av en skräckfilm.
Såg ju ettan i går med syster o jag blev rädd, men 2:an va inte alls skräck.

Skrattade mest, fler hade skratt atacker o då börjar man ju lite själv med.
Hmmmm o sen va det en man som gall skrev för ingen ting
hmmm Karlar o alla bara asgarvade.
Sen så höll det på att bli slagsmål med, några killar stökade o sen bad några dom o va tysta sen höll de på sen reste sig ena o sa Ska du ha stryk eller haha fan va ja garvade haha :P

jaja vad ska man göra nu då ska man lägga sig kanske.

Jag la ju en sådan vurpa innan när jag joggade och nu kan jag knappt stödja på foten gör så j*vla ont.
Hoppade på ett ben till o på bion i högklackat haha


Kram Kram
O god natt
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0