Tränat

Gott kom precis hem har varit och tränat.
Först joggade jag 25 min utan att stanna med hunden, eller jag stannade en gång för att jag la en vurpa i leran haha vilken klant jag är, när jag ramlade tänkte jag F*N jag som hade orkat så länge o jogga och min fot värkte, men jag ställde mig upp o fortsatte och det blev 25 min inte dåligt för att vara mig :) är så stolt över mig själv:). 
Jag har ju inte joggat på mer än 1 månad o då orkade jag max 13 min.
Och efter jag hade joggat så gick jag direkt upp till gymmet o tränat 40 minuter.

Jag kanske orkade jogga för att jag har sådan överenergi :P

Nu ska jag få en snygg kropp
Har ju tränat på gymet i ca 3 månader nu nästan varjedag.
Heja heja mig själv :)



Kommentarer
Postat av: johan

bra jobbat.. du är ju en träningsnarkoman

2010-11-06 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0