Vem har tagit min röst????

I går när jag vaknade var min röst borta inte helt men nästan var så hes.
Dagen innan det hostade jag lite o innan det kännde jag min febrig men sen har det inte varit något mer.
Hur kan man bara bli hes sådär hmmmm???

Jaja
Idag så kommer barnens pappa och har barnen så jag kan försöka mala mig igenom den där boken GRRRRR
men det måste göras.

Men det känns såhär tungt att läsa en bok för mig.
Jag har aldrig gillat det och jag kommer inte ihåg vad jag läser så det blir en utmaning på engelska.
Men jag ska klara detta.
Go Mia Go Mia




Nu blir det frukost för mig o barnen

Kram Kram
på er


Kommentarer
Postat av: johan

tur du inte läser högt då !

2010-11-20 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0