Abstinens

Dum som jag var började jag röka efter 8 år, så jävla korkat. Hade då rökt i 6 år.
Slutade plättlätt...
Men började röka för ca 3 månader sen igen o började även dricka kaffe som jag aldrig druckit...

Jag som sa att ja aldrig skulle börja röka igen eller dricka kaffe. Då ja e nöjd me mina tänder.
O de har blivit gulare ny :(

Men har inte druckit kaffe på 1 v nu o inte rökt på 5 dagar.
Alkohol dricker jag inte heller längre.
Godis äter ja knappt heller kanske en gång i månaden eller knappt det.
Tränar som en idiot äter hur bra Mat som helst.
Gått ner 6 kg på 7 veckor ca.
Vill gå ner ytterligare 10 kg på 11 veckor nu.
Hoppas ja klart av det
Kommer bli as tufft.
O just nu har ja sånt rök o choklad sug att ja typ har svårt att andas o vill ut o jogga. Men har barnen så d går ju ej :(
Får ut o jogga i morgon
Nu ska ja göra en fruktsallad o kolla på film.
Ha det gott folk
Puss haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0