Hjälp Viktnedgång.

Jag försöker ju få bort alla extra kilon o det går faktiskt rät bra.
Gått ner 6 kg på 7 veckor iaf.
nu har jag ca 10 kg kvar och vill gå ner dom tills sista juni.
Finns det någon som har bra tips till mig????

Jag äter bra mat min dag ser ut såhär ungefär.

Frukost
Lätt A-fil  0,5%
Blåbär o hallon i där, ibland banan.
Något bra fulkornsbröd.
1 ägg

Mellanmål
Någon frukt eller kesella

Lunch
kyckling, magert nötfärs, lax, torsk o fläskfile
sallad eller grönsaker till det.
ibland fetaost eller haloumi.
ibland cream fraiche 0,5 %

Mellanmål
Frukt eller kesella

Middag
kyckling, magert nötfärs, lax, torsk o fläskfile
sallad eller grönsaker till det.
ibland fetaost eller haloumi.
ibland cream fraiche 0,5 %

Kvällsmat
frukt eller någon grönsak

Min träning.
Jag joggar, powerwalkar, simmar, gymmar, zumba, bodypump.
Men ska satsa mer på joggingen nu, för den går bara bättre och bättre.

Ska försöka köra hårdträning 3 dagar nu sen vila 1 dag, sen 3 dagar hårdtränig sen vila.
Hoppas på att det funkar.
Kommer säkert gå ner mer i vikt nu när jag börjar jobba med.

Men skulle vara tacksam om det fanns några duktiga människor där ute som e bra på det med viktnedgång.
Min bäste vän hjälper mig massor och han har lyckats få mig t o gå er 6 kg iaf (=
BRA DÄR....
men har många kg kvar.
så fler tips tackar man inte nej t (=




Kommentarer
Postat av: Niklas

du har ett jäkligt bra matschema så fortsätt med de !

nu vet jag ju inte hur du ser ut i kroppen men tycker inte du ska stirra dig blind på vikten ta mått och jämför med ist då du troligtvis bygger muskler samtidigt som du blir av med fett :)

2012-04-22 @ 12:36:40
Postat av: Mammmamia

Hej Niklas.

Tack för ditt svar.

Jag mäter mig också.

O jag är överviktig.

midjan e 76,5cm höft 96,5 stuss 107 armar 28 byst 88 lår 63,2 väger ca 66 o e 160lång.

så har en del att jobba med...

2012-04-22 @ 12:49:49
Postat av: Niklas

fortsätt jobba ! maten du äter är ju helt rätt ! hoppa över bröd om du äter de ;)

2012-04-26 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0