Shit vad jag har tränat idag (=

Började morgonen med en powerwalk men min kära vän Josefine o hennes dotter Tuva o sen min lille Mio
Blev att vi traskade på i 1,5 h.
tiden gick så fort (=
Sen åkte jag till tatueraren, o körde förbi gymmet påvägen hem, och ställde mig på crosstrainern 45 min, o svetten bara rann. tänkte köra ett Zumbapass på gymmet me men mamma kom o sa att ja skulle följa med på zumban ikväll ist, och de sa även josefin.

Så de gjorde ja min älskade vän Stina plockade upp mig o Mamma så åkte vi t Zumban där vi mötte Josefine.
Skulle gått på bodypumpen med, men skulle nog bli lite för mycket,
min vän ringde o skällde på mig, o han sa du kommer bli sjuk om du tränar så mycket.
Och jag lyssnar ju på han så fick skjuts av Josse hem.
Har precis ätit en laxfile o en avokado Mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0